rrrrrr

ja jag är hemma nu och barcelona får 5/5 toasts härregud säger jag bara. åk ej dit pga ni kommer va deprimerade i all evighet när ni måste åka hem. vi blev tom rånade 2 gånger och ändå är d kanske d bästa jag gjort i hela livet!!!!! har inga bilder pga rånade :D fast om jag har tur finns d några på min engångskamera sen men få inte upp hoppet nu för jag läste på bakpå kamern nyss och d stod att man skulle vänta på en lampa som skulle lysa när man satte på blixten och d gjorde ju nt jag ;)) 1 fråga vem läser instruktionerna på en engångskamera igetligen????? säg till iaf om ni vill veta nåt eller ha tips om ni ska dit eller bara vill berätta att ni älskar mig eller om ni behöver nån att prata ut med??? som när brenda pratar med en tjej i telefonen och ska hjälpa henne för hon blivit våldtagen men hon börjat gråta istället, s hade d blivit!! beverly hills pratar jag om nu alltså
 
detta är en bild på mig innan jag åkte men såhär ljust va d i mina ögon i spanien hela tiden iaf
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0