indroducing: klövers

idag har jag gjort detta: tagit mig i kragen.
så nu ska ja göra presention av moa ca 10000 år i efterhand jaja nt lätt att presentera quenn nr2
 
Moa knävve :
hon älskar ketchup. mest när hon va liten och gjorde ketchupsoppa (ketchup i en skål) men fortfarande också. 
hennes intressen är: äta popcorn, äta chips och dipp, äta allt annat gott, kolla på tv i hennes soffa, skratta åt mina skämt, prata om mens och vaginor, repa, läsa fakta om 1d, springa, spela flöjt ja hon har många intressen denna tjejn.
ofast vill moa ligga i sin soffa och äta popcorn men ibland följer hon med på fest och dom är alltid mina bästa fester!!!!!!!!!!!!!1! moa är party quenn nr1 när hon partar som bilden ovan förtäljer. fast hon springer oftast iväg från en för att hitta folk. obs blir alltid bra tex som när d va distortion i köpenhamn och hon hitta 1 som hae gjort dokumentär om 1d och hade träffat dom???? så vi dansa kiss you och sjöng så han skulle berätta för harry att vi hade gjort d. halva inne. 
en annan gång va denna gången på moriskan när moa sprang till mig och vi sprang upp på scenen för moa hade bytt låt till kiss you när djn nt såg!!!!!! sen dansa vi vår dans på scenen och djn kom och ba NÄNNÄNÄ men alla i publiken klappa och hurra så mkt åt oss så hon våga nt byta tillbaka!!!!!! så vi dansa hela kiss you och alla tkt d va mkt bra. 
hon är bara 17 år och mkt svår men fyller faktiskt år om nästan 2 månader wohoo
vi har kännt varadnra sen vi va bäbisar och efter ett tag blev min morbror ihop med hennes mamma och dom fick en bebbe så min kusse är moas lillebror så vi är också nästan släkt vilket är mkt praktiskt för min min bästis är alltså då min kusin så vi firar varannan jul tsm och så. 
 
moa är kanske d snällaste människan jag känner och vill alltid att alla ska må bra och va glada ocg vara med. ibland när ja är lite för bitchig ellr säger för dåliga ord hehe säger moa till mig. moa är jätte lång ich jag ör jätte kort och en gång när vi bråka i mitt rum när vi va små skulle jag gå ut ur rummet och då lyfte hon mig så jag nt skulle kunna gå ut :@
idag körde moa mig hem fårn skolan i en bil!!!! snart tar hon kökort och då ska vi åka till usa och leka den som ligger med flst kändisar vinner och lyssna på miley cyrus men innan dess ska vi till skärgården och lyssna på denna listan €()0/656u45#€"#& och sitta på stenar och leka skärgårdsdoktorn och barnen på luna. nu kommer jag nt på mer hejdå från sleipnez
SOON WE WILL RUN THE WORLD WATCH OUT!!!!!!!!!!!!!111!!!!! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: micha

azzå ni är ju för bra ni två. får jag bara fråga vilken stad ni bor i?? (obs ej stalker utan bara nyfiken pga har hört ni bor i svall?????)

2013-08-23 @ 10:38:23
URL: http://levsomengris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0