yolo //moa

Lista m bra saker
1. Systerskapskören fick årets jämställdhetspris idag
2. Jag har kommit på vad Inez ska få i fölsedagspresent och hon kommer bli asgald
3. Har också kommit på vad nästan alla ska få i julklapp
4. Dom säger att det kanske kommer snö tillbaka till julafton
5. Jag är jättekär
6. Lyssnar på bra musik
 
Lista m dåliga saker
1. Inez åker till Africa på lördag
2. Jag ska ha svenskaprov på ordklasser imorgon och jag kan inte det 
3. Har nästan inga pengar till julklappar
4. Mitt rum är jättestökigt
5. Hörluruttaget till datorn glappar
 
HEJ DÅ

Kommentarer
Postat av: Inez

taggar på att bli asgald!!!

2012-12-18 @ 10:47:51
URL: http://www.botellonz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0