lite gott å blandat

hejhej blogen
 
nu sitter jag här i mitt gamla flickorum ellr va de nu kallas alltså mitt rum ja bodde i när ja va liten hos mina föräldrar. jag ni hörde rätt jag har flyttat hem till mamma å pappa i två veckor innan ja flyttar till stockholm det är:
 
1 ansträngande :-)
2 krävande :-)
3 spä....nande :-)
4 lite gosigt
 
 
iaf har ja druckigt ca 2 klunkar drink å är full???? undrade vf men kom på att ja ida har ätit: 1 avokado 2 smotthie 3 inget mer
 
:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S
 
här är ja i skrivande stund 
 
alltid rosacea + bitter uppsyn 
 
lite coolare inställning m luva men ändå snäll med leendet
 
 
lyssnar lite på carola hon är bra 
 
/inexz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0