~NAILSSSS~

gjorde mina naglar i början av sommaren pga skulle jobba som värvare, ni vet som på stan som alla hatar så ja tänkte ja behövde nåt som pigga opp mig när ja stod i regnet osv så ja GJORDE MINA NAGLAR°!!!!!! tjoho så bra asåå!!!
gjorde dom på 1 ställe på grönsakstorget i gbg som hette city nails tror ja (sponssss) och d kosta kanske 350?? lr 400 kr minns nt riktigt. men d va så lyxxig!!!
 
fast d va jobbit pga fick sån känsla som ja fick när ja pierca naveln, typ att ja va taski mot barn-moa, fattar ni?? inez fattar iaf för vi brukar prata om dette osv för ibland känns d typ taskigt att man typ "förstör" sin kropp?? fattar ni??
asså när ja va liten kunde ja liksom ta av mig alla kläder & alla smycken och ta ut tofsen i håret och kolla mig i speglen och ba "d va så här ja såg ut när ja föddes" liksom???
fast sen när ja typ pierca naveln så va d som att ja aldri kunde bli så igen, fattar ni?? kändes så sorgligt. men d har gått över nu men ja kände d lite, asså kände mig lite taski mot naglnarna när ja gjorde dom.
typ "stackars små naglar som vuxit ut helt själva så ska ja ba fila bort dom och lägga plast på" :---((( *rip*
men d blev iallafall jättefint!!!!! kändes riktigt lyxigt, kolla ba!!!!!
fast alla tyckte d va riktigt töntigt att ja tänkte göra dom pga muntra upp mig när ja värva, tänkte typ kolla på dom när ja hade tråkgit och känna mig lyxig och rik osv och tji fick dom för d funka faktiskt!!!!!! och erika min roomie va den som tyckte d va töntigast men hon va också den som fick mest tji pga hon gjorde sina naglar när hon va i london (lyxxx) och då kände hon samma känsla, typ när hon va trött lr hungri så kunde hon ba kolla på sina naglar så kändes d bra igen. tips tips till alla som vill & kan!!!
 
skriv i kommentatorerna om ni har några frågor om naglar så ska ja svara så bra ja kan!!!
puss <333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0