gomorron världen säg va som står på :--))))

hej alla fans, nu ska ja visa lite va som hänt, lr snarare lite bilder ja tagit på sistone, hääng med ;-DD

här e min coola kompis Olga när vi va out n about för nån helg sen, här gjorde hon en very cool pose
hamnade på 50 års fest x3 dvs 150 års fest & lyxa till d m att köpa bubbel wiiihoooo d va kul
här e min kopmis john. vi har jobbat tsm m en scen nu i 3 veckor & d har varit rolit :-DDD
bästa i mitt liv att ja följer 1D p snapchat????? D.Ö.R
Här e cecilia (hon som e min roomie) 1 dag när vi drack kaffe & d blev cool ~latteart~i hennes glas
här e ja när ja va gla pga klappat massa hundar :')
drack 1 öl 1 gång lol skoja d va nt 1 öl tror d va 2 lr 3 vem vet :P
här e elsa & hanna som ble glada & taggade när dom fick höra talas om ~BOTELLONZ~the worlds best blogg B-)))) 
i fredags när ja träffa hanna 4 the very first time evrrr!!!!!!! så köpte vi öl & fick tebaka sån här cool växel???? COOLT VA??? XD
 
 
hejdå <33333 /klöversmoa
 

Kommentarer
Postat av: chrissy

älskar hundklapparbilden så mkt!!

Svar: härlit!!!!!ja med!!!! fast mest älskar ja hundarna ja fick klappa <333
inez å maoa

2015-10-19 @ 07:54:46
URL: http://highfivelivet.blogspot.se
Postat av: martina

Ja, håller med Chrissy, den är jättebra för det syns verkligen att du älskar hundar och speciellt de som du fick klappa!! Tacksamheten och ömheten lyser igenom <3

Svar: tack!!!!! ja gjorde mitt bästaa!!!! :---DDD
inez å maoa

2015-10-19 @ 12:54:15
URL: http://hector.devote.se
Postat av: hanna

har inte vågat använda min 50lapp än??? love it so much!!

ska vi ses snart igen kram

Svar: hej ja d ska vi göra!!!!!! jag växlade min mot 2 gamla tior för att hyra en förvaringsbox på universeum :-(((
inez å maoa

2015-10-19 @ 21:12:58
URL: http://midnattsgatan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0