update ~~~

hej fansen!! idag har ja sökt fridhems folkhögskola men fick nt gå där :'''(( bajs på dom liksom :// men men ska söka några flera uueee hatar att söka :SSS
jaja
för att hantera den livskris som kom efter att ja nt kom in så åkte vi några till ikea & ja köpte:
* 1 lyxigt lakan sett
* 1 planta, d va en murgröna
 
va e d för grej?? asså blev ju singel för 2 veckor sen (ska göra 1 göra slut inlägg nån gång men nt nu pga för sorgligt) & sen dess har ja typ hanterat min </3 genom att köpa växter??? 
 
så dålig period av mitt liv att göra d pga kmr flytta till hösten??? :SS va håller ja ens på m ??
ska göra 1 inlägg om alla mina växter men nt nu pga trött :S
 
hejdå <333333

Kommentarer
Postat av: hanna

hanterar mitt break up exakt likadant förutom att jag flyttar om typ 4 veckor:-) vill gråta när jag tänker på att jag måste lämna mina basilikor och kastanjeträd</3 så ska nog ta med dom på 14 timmars tågresa:-)

Svar: men ååå <33 asså vet nt va d e men ja ba älskar mina växter?? mår skitbra av att köpa träd liksom!! e d nån slags *back 2 natrue* grej?? va tror du?? ps. vill se alla dina växter, tkr du ska göra ett inlägg om dina växter också!! <<<3333
inez å maoa

2015-05-19 @ 09:54:39
URL: http://midnattsgatan.blogspot.se
Postat av: martina

:(<3<3

Svar: <3333!!!
inez å maoa

2015-05-19 @ 11:32:41
URL: http://hector.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0