sorgens dag

när ja gick hem från lite härlig kbt häromdan råkade stay m rihanna komma på (pga har betal-spotify=kmr "suggested songs" hela tiden skitjobbigt) och d va skitsorligt och ja kom på 1 lista m sorgliga saker just nu här kmr den nu åker vi:
 
1. hitta en jag är kär i på tinder men d blev ingen match 
 
2. moa kmr nog nt följa m mig till stockholm hur ska detta gå med bara en halv botellonz????? 
 
3. hur ska jag, en ensam liten kattunge, klara mig i stockholm öht??? kommer sitta ensam och vilse på en bänk å jama efter mamma 
 
4. min piercing blöder och d kommer var ur den
 
5. alla adidas superstar är slut dom finns bara i strlk 44 och så stora fötter har nt jag
 
6. är fortfarande nt känd och nu har d gått flera år
 
7. va på hemköp och de va massa smakprov överallt och de lukta skitgott men de va kött i ALLTIHOPA också va det tusen tanter m rullatorer ivägen hela tiden som nt ville akta sig och blev arga när ja skulle förbi men ursÄKTA MIG TANTEN ba för du vill stå här ivägen å äta kött måste väl ja ändå få ta mitt pakET MED RIS SOM JA BEHÖVER!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 
 
*styrkekram*
 
mvh inez :'((((((
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: chrissy

hahaha gmn <3 du ska NT va ensam jamande kattunge på bänk i sthlm pga vi ska bli bästisar!! och moa ska komma och hälsa på 1000000 ggr!! och vi ska dricka en öl me henne och sen ska vi bli lika bra fräns som ni å hector!!! *bestämt*

Svar: asså yes<33!! är också rädd för stockholmvinter :SSSS van vid södern ingen snö :sssss
inez å maoa

2015-06-02 @ 12:55:38
URL: http://highfivelivet.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0