HEJ HÖRRNI!!!!

nu täntke ja berätta vad som hänt på sistone i punkfrom + bilder så häng mää :)))9

♧Skaffat tinder
piercat nippeln (ingen bild på d :PPPP)
kommit in på 2 skolor, den ena hade sånt här tak i matsalen och en jäkla skog bredvid sig???
♧ åkt för att söka skolor & fottat mig m rapsen :)))))
 
hhahaha här e 1 bild när albin ville fotta istället för att köra bil & nästan körde på 1 annan bil och linnea fick panik :))) allt på en bild hahaha :)))

♧ varit på ikea <33
♧ fått 114 (!!!!!!!!!!!!!!!) likes på min profilbild!!!!???? fast ja e ju skitsöt så fattar men ändå????? kasnke 50 likes men fan nt 114???? :SSS *känner mig känd*
♧fått PANIK pga d'angelo släppt en live session på spotify och jag DÖÖÖÖÖRRRRR haha försökte fotta min gåshud på jobb men d gick nt så bra :SS
spytt på fyllan för första gången, nä ingen bild här heller.....
köpt en iphone därav alla coola bilder ja kunnat ta!!!!!!!! :DDDD
 
 
PuSSSS alla bloglovers <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0