:-)

HÖRRNIII, jag har ju inledit mitt nya liv som ~ledig brud~!!!!!!! ja hade min sista dag på jobbet i torsdags!!! fick blommor av jobbet och d va lite sorgligt men ändå SÅ SKÖNT
gick ut för att fira med dessa nice guzzes :)))) från vänster, amalia, inez, jag & fanny!
jag och inez tog oss till moriskan och tog 1 tequila shot och träffade vårt bästa blogfan!!!! ~~ http://hector.devote.se/ ~~
hon tog denna bilden på sos, pga vi är coola & har adidas på oss :---))))
 

sen sov vi & ja ville nt vakna så inez snapchatade :PP
sen vaknade jag och snapade inez
sen har jag varit på skurupsfestivalen i helgen & det har varit superkul!!!! <3333 love på alla dom där <333
 
pusss hejdpååå mvh ledig_tjej_95 B-))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0