hej hej 1 lista + selfies :P

 

Om idag var din perfekta dag, hur skulle den se ut då?

oj har ca 0% inspo just nu men ja hade väl levt i ett fint hus  på landet ohch ba varit glad. först gått ner till min brygga & tagit ett morgondopp. sen hade nån kokat kaffe till mig så hade jag druckit d och ätit min gröt i soln och sen ba nåt kul hade hänt vet nt vad men ja hade varit gla'

 

När sjöng du sist för dig själv?

igår när ja va ute & sprang

 

Vad värdesätter du högst i en vänskapsrelation?

den som ger mig mest presenter får va min vän :))))

 

 

 Vill du bli berömd? För vad?

men ååå för denna bloggen nån gång gärna snart så klart!!!!!

 

Om du fick välja vem i världen du skulle äta middag med imorgon kväll, vilka hade du valt?

Astrid Lindgren tror ja för hon hade ba klappat mig på axeln & gett mig tips om livet :))))

 

 

 

Om du fick leva tills du var 90 år och antingen fick ha kroppen eller sinnet av en 30åring de sista 60 år av livet. Vad hade du valt?

ja hade nog valt kroppen pga så nice att kunna gå i trappor och sprigna runt och nt begränsas av skruttig kropp!! 

 

Vad räddar du om det börjar brinna? 

men åå vet nt

 

Vad är du mest tacksam över av allt?
 

att harry styles finns

 

 

 

Är det något du har drömt om länge och varför har du isåfall inte gjort det än?

att ja ska skriva mitt sommarprat men orkar nt pga kmr va långt

 

Om en kristallkula skulle spå en sanning om dig själv, din framtid eller om någon annan, vad skulle du vilja veta? 

åå vill ba veta om d kmr gå bra fast jobbit om d nt kmr bli bra då vill ja nt veta nåt :SS

 

Om du fick ändra något i hur du blivit uppfostrad, vad skulle det vara?

vet nt kanske att ja nt fick spara så mkt skit när ja va liten pga måste rensa min vind nu och har ORIMLIGT mkt sparat :SSS

 

 

Har du en känning på hur du kommer att dö?

men nä fy fan viliken läskig fråga

 

 

Vad är det största du uppnått?
 

men åå ja vet väl nt??

 

Vad ser du fram emot just nu? 

vet väl nt sommarlov kanske :P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0