helo it is me

hej hej hemskt mkt hej skoja
 
asså lol på mig jätte mkt nu efter studden pga har tänkt denna meningen i mitt huve om å om igen : va den personen du vill va LOOLLL!!!!!!! pga ligger ba i min säng å kollar på blue water high men vill va en #härligkvinna så nu har jag 1 blivit vegetarian 2 powerwalkar varje da nästan 3 går upp inte jätte sent 4 ska ha ett rent rum hela tiden obs har nt börjat m detta än men ska snart
 
asså ja har ej nåt jobb förrutom passa barn ibland och har inget att göra på dagarna och vad ska man ens göra???? enda ja kmr på r att gå på promme och kolla på min data och får ångest av att kolla på datan hela dan?? så ba går och går kan ju lika gärna kalla mig klockan ;PPPPPP har ju jobbat hela sommarn så har fort. pengar därifrån men de börjar ta slut :S shoppar hela tiden?? mkt onödiga saker åsså tex en dagbok?? (lol hatar att skriva speciellt dagbok men tänker hela tiden #härligkvinna) en anteckningsbok?? (se föregående parantes) och ett. doft. ljus. ..................va ska ja ens säga..............vem r jag.................d luktade tom ba stearing när ja tände d igår och glömde släcka d när ja skulle sova= kunde dött :)))))))
 
alltså också ja blir lite ledsen när ja tänker på att ej äta kött mer? alltså lite nostalgisk och vill gråta ledsen?? vafalls?! 
detta ser ut som en porrbild men d är d nt d är bara ja som försöker visa upp min solbränna 
mvh sleipnez
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0