:PPP

ok ingen lever???? *sjunger denna*:
 
 
skit samma tänker blogga ändå :PP yoloy :P ni bestämmer nt över mig :PP ser ni vilken kaxi attityd?? d är pga jag har piercat mig! i näsan! här är en bild på mig samma da som ja piercat mig och åt även en morot
 
 
ok d va ju inte en bild utan jättemånga men ser ju så cool ut på alla så kan nt välja ut en favorit vilken är er favorit rösta i kommentarerna
 
här är bilder på mig dan efter när de blödde och gjorde ont 
ledsen :( och rädd :(
 
förövrigt gick d bra att pierca sig, gjorde d på moas jobb på mitt favoritställe triangeln :))) fast moa får inte pierca så d gjorde en annan. hon va snäll fast ja va så nervös så nervös att ja satte igång försvarsteknik= prata så mkt du nånsin kan och när du får slut på saker att prata om prata om jättemärkliga och helst pinsamma saker. så d gjorde jag :)) och svettades från händerna gjorde ja mest, jättemkt handsvett tur ingen va med mig och höll mig i handen under läskigaste ögonblicket i mitt liv :)))) jätte :))) tur :))))))))))))))
nu vill ja nt skriva mer för mina kinder är varma och röda och ja ska ut snart och vill inte att dom ska va d då så hejdå
 
/piercnez
 
 

Kommentarer
Postat av: hanna

min favorit är nr 4 pga looking hot like fire men ändå väldigt casual chewing a carrot

2014-11-09 @ 22:03:32
URL: http://midnattsgatan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0