tänker på titanic igen

asså ok nu börja ja tänka p hur mkt ja gillar titanic o så kan ja nt sluta tänka p d, typiskt!!!!!
 
1 sak ja vill göra e att åka p kryssnign pga ska leka titanic men en fråga ja har e vf man aldri får komma så långt i fören (heter d d?? menar där längst fram p båten där jack skriker "i'm the king of the world" och också såklart där fyingscenen ä!!!!)
ja vf får ja nt komma fram??? när ja åkte färga till norge när ja va liten fick ja ba va typ i mitten p båten??? lönt å åka båt??? kunde nt ens se havet :(((
ok googlade kryssning till norge och fick denne bilden, ja kan ju säga rent ut sagt att dom ljuger.....(.....)
 
jaja,
vem har en båt som e stor som jag kan få åka längst fram i??? skicka i pm lr svar i kommentar
 
1 till sak ja vill göra e ha rose's tuttar???? asså ok mina bröst ser nt ut så när ja ligger+?? va ska ja göra åt d?`?? mvh är ett år yngre än kate när hon spela in titanic men mina bröst hänger redan mer än hennes *sadface*
(fast å andra sidan kan ja sätta in massa saker under mina bröst som lady dahmer,
 
o d kanske nt rose kunde+???,
saker jag fått in under brösten samtidigt, 2st tandtrådrullar, minns inget mer men ändå)
 
slut p tänk om titanic pga tänker ba på bröst nu
hejdå
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså nä, idag såg ja er i malmö och ni var bara så coola!! jag dog nästan

Svar: nä men lägg av???? HUR känd känner ja mig+?? ca 100000=!!!!!!! wow va fett!!! nästa gång hälsa så kan vi ta en bild o blogga om ett fan, kmr va så jävla fett
inez å maoa

2014-03-27 @ 14:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0