~*~*¨

jahaaa då va d månda igen!!!
gissa va jag gjrot hela helgen??
jo ja har carpat diem på landet m mamma o min lillebror o ba haft d skitmysigt <3333 

ida ska ja o inez fota nya outfit bilder,och kanske om ni har tur kmr d en exclusive gäst och hens outfit!!!!!

ok vill ba lätta p trycket p lile hjärtat....''
katy perry har alltså twittrat lr nåt annat om Zara Larsson!!! ni vet hon "undercover cover cover...."??? mm skitkulm hon e ju asbra p att sjunga o allt d där *r nt bitter allt* MEN hon är yngre än mig och blir känd före mig+????? och nu blir hon ju skitkänd pga katy perry har sagt till sina fans att dom ska lyssna på henne.
 
jajaja nu ska ja dricka mitt morgonkaffe (känner kaffebajsen e p g!!!) och lyssna p zara larsson o nt va bitter mer
.........
.............
.................

Kommentarer
Postat av: BILLIE SLAY

tagga outfitbilderna!!!!

2014-03-03 @ 12:44:32
URL: http://billieslay.blogg.se
Postat av: Linnea

1. katten kom först inte upp i bakgrunden, jag ba "NÄÄÄÄÄ HAR NI TAGIT BORT DEN". men sen var det lugnt för den va där.
2. Hoppas bajsen va najs
3. Kändisskapet kommer komma, I feel it.

2014-03-03 @ 14:43:06
URL: http://ufreaky.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0