en julsaga

nu har ja reenactat en till sak som hände mig igårkväll håll i er för nu kör vi
 
 
satt på toan m julstämning i sinne 
 
 
så kollar ja ner på golvet å gissa va som va där ja d va rätt en tveskjärt!!!!!!!!!!!!! äckligt å läskigt
 
 
 
å ja va ju fast på toan spritt språngandes naken förrutom tröja å sånt å då började tveskjärten springa i snabb takt rakt mot mig!!!
 
 
blev jätterädd å tänkte att den skulle hoppa upp på mitt ben så fick ta upp benen på toan och då kunde ja inte se den och då va de ännu läskigare
 
 
sen va ja fast där i lång stund tils ja satte ner foten litegrann och tveskjärten blev jätterädd och typ spände hela kroppen och då blev ja jätterädd för ja tänkte är d attack p gång?? men d va de inte utan den flydde sin kos och jag också
 
snipp snapp slut
 
/sleipnezo
 
 

Kommentarer
Postat av: BILLIE SLAY

Älskar dessa reenactments???

2014-12-02 @ 23:26:00
URL: http://billieslay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0