j älskr teen wolf

hallåå i d blå kan ni börja kolla på teen wolf tack???? d är världens bästa serie fast ja har sett klart allt för 1 tag sen men har knappast någon att prata om d me för ingen vill kolla!!!!!!!! här kommer listan till vf alla ska kolla på teen wolf
1. spännand
2. snygga killar  
3. ofta utan tröja och andra plagg
4.en gång hände bögsex 
5. femalsen r också fighters och ska nt ba räddas hela tiden
6. böghet och lebbhet ifrågasätts nt och ses nt som ett problem utan ba ääääär
7. Stiles vill en gång ha sex och danny som är bög ba ja vi kan ha sex och stiles ba ....på riktigt? och danny ba eh nej ja skoja? och stiles tkr nt d är äckligt eller jobbigt utan ba fan va taskigt att han ba lura mig!!
8. dom rödhåriga tvillingarna i desperate houswifes r med!!!! och har knappast aldri tröja på sig!!
9. om d händer nåt mindblowing i ett avsnitt får man alltid reda på svaret innan avsnittet är slut & d är nt sånna cliffhangers som tex lost
10. också är d jätte kul hahahha för en gång säger stiles att scotts käke r sne och sen dess har ja tänkt på d hela tiden och den är jätte sne och sen en gång googla ja scott och han va tydligen förlovad och då googla ja henne och hitta detta 
hennes käke r också sne?????? fast åt andra hållet?????? bästa ja sett
kolla också in va kort han är hahahahahah
ja de va allt för mig om teen wolf
sen vare en grej till ja ville prata om men d har jag glömt bort serru
d blir en annan dag!!!!!!!!!! tack å adjö
 
 

Kommentarer
Postat av: ellin☮r

av det lilla jag sett av tw har jag insett att stiles stilinski = mitt spirit animal~
och att stiles & derek borde bah ~*LeTs GeT iT oN*~ asap

Svar: 1 jaaa älskar Stille <3<3<3 2 ja fast om du har sett säsong 2 så ska iaf Isac och ERica *förföra* Jackson på en klubb och dansar med honom super sexyy och Isac och Jackson har typ bara ögon för varaann och d är så heeeeettt så vill helst av allt att dom ska ligga!!
inez å maoa

2013-10-08 @ 19:24:49
URL: http://ellinorbloggaribland.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0