saker ja stjält när ja är på klubb :P

när ja är *ute* å festar så brukar ja ibland stjäla saker OBS nt från personer pga är nt taskig!!! men liksom från stället! och d är okej pga d gör Hanna  åsså och hon är 1 bra människa :) skönt för mig :) 
 
nu ska ja visa nåra grejer ja har fått genom åren håll i hatt nu far vi
 
 
på tal om hatt :-p här ha vi en härli en! minns kvällen ja fick den i min ägo att ja va så nöjd m den pga d va en robin hood hatt! måste säga som så att förstår inte riktigt resonemanget såhär i efterhand
 
 
 
sprudlande drinkpinnar! då vet man att man lever
 
 
 
 
en slips m världens alla flaggor :-) multikulti! Jorden Tellus bästa vän, d är ja d! 
svår å få m på bild så här kmr ett helt set m kort på slipsen å mig
 
 
ett shotglas m min å adams bästa dricka på! fisk! love it smakar som tandkräm! fräsht! fast denna fick ja smyga in bakom en bardisk och sno åt mig och den va full m salt så den luktar ba salt :/ 
'
 
 
en liten apa ompa ompa fallerallera
 
 
en gulli katt nej skoja d va ju min :P
 
gillar ni åsså å stjäla? eller tkr ni ja r ett hot mot lagen å borde sluta upp? hoppas nt :S 
snipp snapp snut så är sagan slut!!
 
/Inez
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

wow du gör mig så stolt! måste step up my game jag vill också ha en slips!!

ps du va jättefin i hatten minns du när jag tog massa ketchup<3

Svar: ja minns mkt bra gjort, är alltid positivt inställd till ketchup
inez å maoa

2015-03-23 @ 17:02:09
URL: http://midnattsgatan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0