hejsan hoppsan lillebror hejsan hoppsan karlsson fast har nt sett den pga tkr karlsson är obehagli :S

tjena bloggen här ligger ja å e glad och censurerar mig
 
skoja d va en annan dag än idag pga ja gick in i väggen (säkert nt men har alltid velat säga d) å va apatisk i ett tag å fick åka till sjukhuset och ska börja gå på kbt :-D! de vet ja nt vad d är men ska kanske ta med mig kameran dit å göra en recension åt er ;-)? 
 
kolla på mitt ögonbryne på denna bilden.....provocerande va?? ser de på många bilder på mig att typ en liten tuss ligger fel å ja vill ba KAMMA den på plats!! också om man stirrar på denna bilden länge ser min arm+hand så himlens liten ut jämfört m mitt huve :s 
 
jaja två saker har ja gjort medans ja låg å ångestade:
 
1. kollat på hemlösa hundar i irland som ja ska köpa
 
 
2. kollat (på film) och lyssnat (på ljudbok) på astrid lindgren
 
 
vi börjar m punkt 1
 
ok nu blev ja jätte distraherad pga de hade kommit upp massa nya hundar som ja nt sett innan men jaja här är dom som ja älskar mest:
 
Keiko
detta r Keiko å han är så gulli så jag dör!!!!! så busiga ögon <333 han och hans syster lämnades in för avlivning när dom va jättesmå :(( men avlivarna ville nt avliva dom pga dom va så små å glada så dom ringde runt tills massa rescue centers tills nån tog dom. älskar keiko så mkt också pga är valp å valpar är gulligast
 
Kit
dehär är Keikos syster hon är också jättttttesöt men gillar keiko mer pga busiga ögon ;-)
 
 
Love
LOVE!!!! asså ä.l.s.k.a.r. Love. vet nt riktigt vf finns massa hundar på den hemsidan som ser likadana ut men han verkar så snäll å är så söt??? plus han gillar att bada å ducha och jag älskar att bada djur! love kanske är min favvo av alla fast han nt är valp :S
 
 
Elza
 
asså Elza va min första favvo pga tänkte så gullig å fin å gammal å lungn <3 känns som hon är helt långsam och trofast .......fast sen kommer denhär bilden:
hm maybe not..
 
Så de va mina favvos fast som sagt nu hade de ju kommit upp massa nya så kommer få 100 fler :/// ~*suck*~så jobbigt å bli kär i tusen hundar.
 
 
ok punkt 2. 
 
hmm..vet nt riktigt egentligen vad ja ska säga om d?? jo kan iaf säga somsåhär. har kollat väldigt mkt på saltkråkan och jag känner detta:

  •  stör mig på pelle? han är neggo och tråkig hela tiden plus så himla hårdhänt mot alla djur hela tiden?!? klappar helt aggro och ba slänger runt m dom kors å tvärs!!!

  •  relaterade till melker :S ?? *identitetskris*

  •  vill se ut som malin å har köpt en stråhatt och ska sy en kjol *vill nt bli melker* 
 
 
 
nu lite tankar om andra astrid lindgren filmer:
 
  • Jonathan i bröderna lejonhjärta o alva i madicken liknar varandra jättemkt

  •  försökte lyssna på bröderna lejonhjärta ljudboken men den handla så mkt om döden så ja blev rädd å fick stänga av :S

  •  vf finns de bara gamlingar förrutom jonathan å skorpan i nangiala?? förrutom en bäbis på torget i törnrosdalen är de bara massa tanter å gubbar. tråkigt för dom?? dom kan ju nt bara va med varandra hela tiden de kommer ju bli bråk! plus vill dom nt bli kära i nån? ligga? kanske de finns unga i nangilima å de är därför dom så mkt vill dö i slutet å komma dit

  •  kan nt komma på mer 
 
De va allt ja hade å komma med idag men de va ju inte så lite det så ja tackar för mig å checkar ut ;) herrå ;)
 
/Inezzzz!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag har tänkt på detta ögonbryn SÅ MKT sen jag läste detta inlägg i förrgår?? vill KAMMA

ps jag saknar dig med lovar att bjuda på massa potatis när du kommer hit. vi har planerat att ha en potatisbuffé någon gång m massa olika potatisrätter vi kanske kan ha den då. och dricka öl.
ps ska nog pallra mig till malmö någon gång i höst också vill ses då kram

Svar: jippi!!!! ja vill dippa chirre i potatismos
inez å maoa

2015-03-19 @ 19:27:00
URL: http://midnattsgatan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0