hejpåerallsemans

hej long time no see men d är bara pga börjat ett nytt jobb (som r rooolit) men när ja nt jobbar sittar ja mest såhär:
 
jättetrött
 
 
 
en annan roli sak m jobbet är att ja har börjat ha på mig diadem pga har håret uppsatt men d ba trillar ner i mitt ansikte annars!! 
känns som rena rama 2006 all over again 
 
en tråkig sak är att moas mobbe är trasig och ja tog bort min facebook för ca 2 veckor sen under lite panik nattetid :-))))) så nu får vi nt tag p varandra vilket är tråkigt! mest tråkigt för moa när jag hade fått massa wienerbröd och ville äta dom m henne. fast på lördag ska ja va full så då kommer ja säkert ta tbk min facebook! hoppas! 
 
många vänliga hälsningar önskar Inez Helga Celia Dernbrant 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0