~dagens~

dagens aktivitet: äta rostebrö :---)
dagens outfit: 
här e en mössa som ja köpte i fredags
den e mörkblå fast d syns nt men ja köpte den pga vill se ut som harry styles *lika barn leka bäst*
 lyckas ja? rösta i komentarerna !!!!
dagens humör: helt ok glad men stressad+??? JOBBIGT hatar stressklump i magen :////
dagens roligaste: att d e min lillebrors fölsedada & att solen skiner!!!1
dagens jobbiga: att ja e stressad :((((
dagens tips: alla borde läsa dalslandsdäckarna!!!!! d e världens bästa böcker
dagens tbt: när jag passade pappas fiskar och ålarna begick självmord och hoppade ur akvariet och jag hitta den på golvet och blev SKITRÄDDDDD :SSSS :'((((
 
/klöversmoa

Kommentarer
Postat av: lovisa

röstar lite ja. åldöden gör mig för övrigt skräckslagen trots datordistans

Svar: yes!!!!! älskar att lyckas :DDD ååå jaa asså fatta vilken panne jag fick?? ba "vad e d som ligger på golvet" *tog upp & titta* och ba DEN HAR ÖGON :SSSSS
inez å maoa

2015-03-16 @ 22:55:45
URL: http://polichinelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0