8e marsos

hej o goddag de är 8e mars
 
 
viktig dag, upp till kamp, kvinnofrid etc etc. Glöm aldrig att se era egna privilegier. d är så lätt som vit feminist att klaga p basic saker som män gör (relevant dock!) men aldrig se sin egen del i förtryck. feminismen är livsviktig, men de är även antirasismen, klasskampen osv och de måste gå hand i hand. sparka aldrig nedåt och låt de som förtrycks få höras i sin kamp. ropa inte högre eller tro dig veta bättre. 
 
vita cis-män, finns d nåt tråkigare svar nej. igår va ja på en bar i kph där d också satt ett gäng irländska män som S.K.R.E.K så högt dom kunde. finns typ ingen som provocerar mig så hårt som män som ba vrålar när dom är fulla utan anledning. Vill helt på riktigt slå dom i ansiktet och hade gjort det om jag fått en anledning annat än att jag stör mig. dom behöver fan akta sig, sätta sig ner och håll ihop benen för ni tar sån jävla plats, hålla käften och aldrig resa sig igen. 
 
jag har ingen röst att höja för den har tappat i demostrationståget men håll så käft alla män så hör ni ändå när jag viskar.
 
 
ni
 
är
 
sämst
 
 
hejdå! :D 
 
/inez <3

Kommentarer
Postat av: millan

<3

2015-03-09 @ 10:44:29
URL: http://millancool.blogspot.com
Postat av: klöversmoa

hahahahaa skrattade så mkt åt detta, kan se din "stör-mig-på-män-min"!!!! <3333

2015-03-10 @ 23:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0