skittråkigt inlägg läs nt ens

igårkväll va ja hemma hos en kille så spelades d helt högt men ändå avlägsen musik i trapphuset, typ klassiskt musik fast lite mer kyrkligt så ja ba wtf är de???? så är de huset som gjort så att denna musiken spelas från KÄLLAREN för att typ skapa TREVLIG STÄMNING?!??!?! asså ursäkta men d skapade mer asläskig ångest är helvetet i denna källaren-stämnig :((((((((( tänk å gå ner där på kvällen å hänga tvätt m typ kyrkmusik ashögt what the even heck
 
 
en till sak är att ja klipp mig 
 
såhär kort är d nu nä ja skoja men ja har klippt som en slags lugg så d är kortare där fram d är därför d ser ut som kort hår :P
 
d är ju så jävla mörkt så d går ju knappast att se nåt 
 
såhär åker luggen i mitt ansikte hela tiden för den blir så jävlens lockig särskilt ida när d regna 
 
 
 i morgon ska ja passa en BEBI!! ska bli jättekul o gulligt 
 
ok detta va ju d tråkigaste ja läst nånsin utmaning läs utan att somna lol :PPPPPPPPPP/sleipniz
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Adam

jätte bra inlägg hade jag sagt om du hade frågat mig i alla fall!!

2015-01-09 @ 21:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0