på väg till jobb

tjenna B-)
ett av mina största intessen är att ta selfies när ja är på väg till jobb pga är alltid nysminkad + d e bra ljus på morgonen så ja har ca 5000 bilder på mig själv när ja e på väg till jobb så ja tänkte dela m mig & inte snåla ;)

här e ja på väg till jobbet en tidig morgon, nä skoja vet nt om d va morgon och tidig var den nt pga börjar som tidigast 9:30 å d e nt så himmelens tidigt :P

här har ja ljugit lite för denna selfien är ju nt utomhus, utan den e tagen i en korridor inne på triangeln där ba vip's som ja som jobbar där får va *cool*
:)

*på pälsad pga kallt*

här tänkte ja nog på nåt kul, ser ni smygleendet? XD
här har ja redigerat lite för d blev en snygg selfie, så ja skicka nog den på snap!! plus här kan ni se mitt hus i bakgrunden!!
*serious selfie*
här e nt heller utomhus utan i hissen på väg upp till jobbet inne på triangeln!
haha här råka ja ta en bild när ja blunda ,men d ser riktigt mkt ut som att ja njuter av vädret & den friska luften :)
fångar kylan på bild!!!
tjena :-)
 
ja d va allt för mig för denna gången, på återseende go vänner :)
 
tycker ni om att se selfies lr va d tråkigt???
 
 
lol vet nt varför ja frågar för ni kommenterar ju ändå ALDRIG, förutom på inez inlägg, sluta favorisera :(((( :'''''(((((( !!!!!!!!!!!!!!!
 
/klöversmoa

Kommentarer
Postat av: Adam

jättekul att se selfies!!

2015-01-31 @ 15:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0