outfit+coola bilder

DAGENS OUTFIT!!!!!!!!!!!!!!!! fashön dax!!!! obs nt dagens för detta inlägg är förbeställt å detta va tisdagens outfit ;-)
 
 
så himlens svårt d är att ta outfit bilder sj?? här försöker ja stoppa prossessen för allt va fel å fult
 
 
hopphopp
 
 
 
KÄMPIGT
 
 
 
kolla va fint halsband
 
 
*zoom zoom* d är leo dicaprio. ett barn ja jobbar m frågade mig idag vem de va och då sa jag vem det var och att jag är kär i honom och hen ba:"är han kär i dig?" ja ba japp :-)))
 
 
 
en byxa hade ja åsså på mig plus denna tröjan som ja gjort SJÄLV!!!
 
 
sen tog ja p mig en ~*hoodie*~och exakt såhär posade ja alltid i ca sexan!!! mmmmm dessa bilderna å min lunar som hette _sugarchock_ och äppelparfymen från h&m.....those were the days skoja d va dom nt alls hade skittråkigt i sexan
nu får d va slutfjantat för nu ska ja visa pyttelite bilder!! idag kom bilder från min analoga kamera å d är så kuuul!!!!!!!!!!!!!! asså dagens tips fota lite analogt obs det blev skitdåligt i början men nu går d bättre bara ha på blixten hela tiden :pp för d är så jävulens kul när man får hem dom!! ja fotar skitsällan för min kamera är superstor  och orkar aldrig ha med den nån stans så denna omgången va d bilder från ett år sen!! här är några ja fota m webben 
 
allihopa bilderna
 
 
love this pic pga ja o fanny ser ut som kändisar men mest fanny för allt ljus kom p henne ://
 
 
JÄTTEGULIGA från när ja o addepadd hade överaskningsdag för hanna som skulle flytta till spain
 
 
ett å annat nakefoto hittas åsså 
 
 
dagens fråga: ska ja visa fler av bilderna? pls rösta ja
 

adjöken fröken ösnakr inez
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: amalia

ja

2015-01-28 @ 17:01:09
Postat av: Anonym

Ja tack

2015-01-28 @ 18:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0