listy här mä

 

hej det är moa, ja tänkte också göra listan som inez & flora gjort hope u like it xD

 

5 saker jag brukar säga

 

1. carpe diem

2. nääääeee va gullig

3. jag är ju bara lilla bebisen

4. hej kattmamma/kattungen

 

 

5 saker jag brukar tänka

 

1. vill vara 40

2. borde carpa diem

3. vill va rik

4. vill ge alla pengar till någon som är fattig

5. hjälp

 

 

 

 

5 saker jag brukar drömma om nätterna

 

– Att jag tappar tänder.
– Sex.
– Att jag uppträder på scen men har glömt mina repliker.
– Att jag tar hand om djur som sedan dör för att jag är så dålig på att ta hand om dem.
– Abstrakta saker som färger och mönster och texturer och material. Ok.

detta skrev flira lol mena flora som ja snodde listan av och EXAKT dessa sakerna brukar ja åsså drömma så sjukt?!?!? fast den sista är mer som en feberdröm för mig med saker i olika storlekar och typ viskande ljud som ja får suuuuupermkt ångest av :(

OK detta skrev flora & inez, och jag brukar drömma inte allt men 

1, att jag tappar tänder

2, sex :)))))

3. att jag uppträder på scen men har glömt mina repliker/detta kan också va att ja typ ska göra något men glömt nåt viktigt så d skiter sig :/// ofta att folk blir orimligt besvikna på mig pga jag glömt något

4. nt att jag tar dåligt hand om djur *natrual animal girl*, men ja brukar drömma att ja e ihop m harry styles/leonardo dicaprio

5. mardröm & vaknar & r rädd!!! vaknade tex härom natten av att jag GRÄT!!!! pga hade drömt att bästis adam dog :''''(((( </3333

 

5 saker väldigt få personer vet om mig

 

1. att ja har en hemlig låda m minnen i!!!

2.  att ja skriver dagbok, lr asså att ja har gjort d så HIMMelens länge & typ alla tonnår finns dokumenterade :))))

3. att ja e halvnorsk

SKOJAAA d e typ d enda folk vet om mig??? *patriot*

4. ja snodde massa grejer från dagis när ja gick på dagis

5. ja måste äta gröt på morgonen pga bästa ja vet

*bild på gröt*

 

5 saker jag älskar att göra

 

1. kolla på ETT TILL avsnitt när ja egentligen sagt att d var d sista & ligger i sängen & ska sova ;))

2. hångla m min kille ;)))

3. leva livet & carpe diem

4. fixa i mitt rum, men bara när känslan kommer att ja vill d, annars e d dödens tråkigt

5. äta gröt på morgonen

 

*gröt igen :P* 

 

 

5 saker som jag vill ska hända innan året tar slut

1. att ja ska ha varit på en grekisk ö

2. att ja & isak ska resta nånstnas (obs isak om du läser detta så räknas ej att vi ska till sthlm i februari!!!) 

3. att ja ska få 6-pack!!!!!

4. att botellonz blir kända!!!

5. att ja vinner på lotto :----))))

 

 

 

5 saker jag beställer utomlands

hahha trodde först d stod utomhus haha "ja beställer solsken & gött väder" :P

men lol typ aldrig varit utomlands men ja kan berätta en rolig köpehistoria om när ja, inez & adam var i rom och så skulle alla köpa med sig något hem till familjen sin.

så köpte adam och inez fin pasta och ja ba "nä nt bra nog" & så ba gick d helt lång tid och ja hitta inget bra så d sluta m att jag köpte en kylskåpsmagnet som föreställde pasta för 80 kr. 80 KR!!!!!!!!! :////

 

5 saker jag saknar i min garderob

1:

2:
 
 
3:
 
4: (hoppas jack dawson tillkommer när ja köpen denne outfitten!!!! :P)
 
5:
 
 

 

5 saker som doftar underbart

1. flying fox från lush (har den själv så får ju lov att säga att jag själv *doftar underbart* :))) )
2. regn p sommaren p asfaltet!!!

3. mitt yankee candel som ja fick som go jul presse av jobbet :)))) trodde först nt d sku va gott men tji fick ja!!!! luktar lavendel!! (:

4. mina pruttar .... :)))) lol skoja :$

5. isak luktar gottt!! *kär*

 

 

5 saker jag vill bli bättre på

1. mer på yoga1!

2. lefva i nuet!!

3. städa

4. hålla i ordning

5. blogggaaaaa

 

 

5 saker jag skrattar åt

1. brukar skratta när folk är snygga, om d är liksom SJUKT snygga då skrattar ja pga kan nt hålla d inne??

2. tkr sleipan är rolig :))))

3. dumma skämt om titanic :-----))))

 
4. flöjter å andra roliga instrument tex saxofon *copy paste från inez*
 
5. tkr mina systrar är roliga 
 

 

5 saker som gör mig till mig


1. tuff

2. brud

3. i

4. lyx 

5. förpackning

 

så skrev inez

asså ja

hur ska ja kunna toppa d?????

 

..........................................

 

 

 

1. tuff

2. brud

3. i

4. snyggt

5. fodral

:-------------------------)))))))))))))))))))))

 

adjöss, ses till sjösss :))))))

/klöversmoa

 

hejdådå!!!!!!!!!!!!!!!/INEZ


Kommentarer
Postat av: Adam

Jag lever alla fall!!!!!

2015-01-23 @ 12:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0