listy

nu är d dags hörrni för lille listan att bli skriven;) 
 

5 saker jag brukar säga

1. Baiiiii!!!!

2. men hallå kompisar/gänget

3. lol

4. fuck

5 saker jag brukar tänka

men asså hur ska ja ens veta tänker ju hela tiden?? BRUKAR väl nt tänka nåt spec?! brukar ofta tänka på framtiden dock vilket är JOBBIGT och STRESSANDE och inget ja rekomenderar

 

 

5 saker jag brukar drömma om nätterna

– Att jag tappar tänder.
– Sex.
– Att jag uppträder på scen men har glömt mina repliker.
– Att jag tar hand om djur som sedan dör för att jag är så dålig på att ta hand om dem.
– Abstrakta saker som färger och mönster och texturer och material. Ok.

detta skrev flira lol mena flora som ja snodde listan av och EXAKT dessa sakerna brukar ja åsså drömma så sjukt?!?!? fast den sista är mer som en feberdröm för mig med saker i olika storlekar och typ viskande ljud som ja får suuuuupermkt ångest av :(

5 saker väldigt få personer vet om mig

1. jag tkr om folk jag tycker om mer än dom tkr om mig tror ja. tkr verkligen nt om alla människor lol :P men när ja väl tkr om någon så tkr jag så himla HIMLLLLLLLA mkt om dom

2.  ibland sjunger ja asbra

3. kmr nt på mer

5 saker jag älskar att göra

1. göra superroliga planer tsm m nån och peppa o bli prirrig i magen!!

2. fixa mig+förfesta innan jätterolig fest å dricka massa alko

3. ligga i sängen å kolla på tv lol doing it all the time

4. när man kommit utomlands och ba ok lets settle down o sätter sig ner å tar en ööööl!!!!!!

5. få en ny kompis

 

 

5 saker som jag vill ska hända innan året tar slut

 

vilken jävla ångest fråga UCH!!!!!!!! hoppas iaf att min livssituation nt ser likadan ut som just nu

 

5 saker jag beställer utomlands


1. drinkar gäller ju å lyxa ;P

2. hm vadå beställer förresten ?? mat? dricka? vet inget mer man kan beställa?

 

5 saker jag saknar i min garderob

ok kan nt ba rada upp nåt  från huvet så får visa bilder på snygga kläder från min *~pinterest~* ist

 
en najs tischa för en casual och härli da i hemmets lugna vrå
 
mmm tänk mig svänga runt den där kronan!! då hade man mått!!!! å svänga runt bopparna iklädda diamantstjärnor har väl ingen tackat nej till heller? 
 
 
MÄKTIG!!! har en liknande  sak vet nt v man ska kalla d?? men utan alla diamanter ://////
 
alive disco ball!! 
 
ca snyggaste byxdressen ja nånsin sett i mitt liv iallafall
 

 

5 saker som doftar underbart

1. lol "underbart" jaja hm......den tvålen från lusch som bara finns vid jul mmm som heter typ cotton candy men luktar som gelehallon!!

2. kommer bara på TÖNTIGA saker som nyklippt gräs och sånt!!!!! vill nt låta som en TÖNT!! 

3. jaja nyklippt gräs då

4. kokossss

5. när man går förbi en ventil eller va d ens är från en tvättstuga och ut kmr tvättstugelukt!!! 

 

5 saker jag vill bli bättre på

1. att *ta mig i kragen*

2. yogaoaoaoaoa

3. inget mer är bra på resten 

5 saker jag skrattar åt

1. mig sj å moa när ja kollar tbk i arkivet på denne blogg :PP gör d när ni behöver 1 gott skratt tips från coachen

2. rolia saker på yotube tex dumma katter som trillar etc

3. rolia bilder på djur när dom ser ut som dom gör mänskliga saker tex dessa myrorna som tar en svängom

 
4. flöjter å andra roliga instrument tex saxofon
 
5. bobs burgers världens roliaste tv serie se den gänget!!
 

 

5 saker som gör mig till mig


1. tuff

2. brud

3. i

4. lyx 

5. förpackning

 

hejdådå!!!!!!!!!!!!!!!/INEZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0