drömmer :))))

kära publik
inatt drömde jag att jag skulle åka till en ö i grekland och d va rätt stressigt för jag skulle åka precis och hade glömt att packa och villle egentligen inte pga var rädd för att göra't ensam!!!!
plus har alltid SÅ JÄKLA MKT RESEFEBER. 
 
asså, kan någon ge tips på hur detta kan botas???+
är rädd för allt när d gäller att resa. trodde ja skulle bajsa på mig varje dag 3 veckor innna jag och inez och adam åkte till Rom förrförra året. men d gick bra på själva åk dagen men va e grejen liksom????
 
va e d som e läskigt??? någon som är psykolog där ute som kan svara mig???? 
 
aja, tror denna drömmen ville säga mig att jag måste åka någnstans SNART!!!! till något varmt ställe där en kan 
1. sola
2. bada i havet
3. bada i poolen
4. fri bar
5. BUFFÉ!!!!!!!!
 
asså tänker mig att ja kmr åka en all inclusive resa B----)))) *lyxxxxlirarn*
 
*drömmer om all inclusive och havet* 
 
 

 
kan alla ba säga sina bästa ställen som fyller dessa 5 krav alternativt säga sina drömresemål??? 
 
så kan vi inpirera varandra ;))))) mvh äkta blogger ;----)
 
kram kram från klöversmoa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0