1 da i livet m inez

hej på er igår gjorde ja å fanny BATIK!!!!!! ojojojoj nu känner man sig som en riktig kvinna när man fått göra lite hederligt HANDARBETE som innehöll både tvättning och som krävde att man hade ett öga för STIL ;-)
 
har 0 pics att visa från d pga fota 1 bild elr 2 m mobben och fattar inte hur man får in dom i datan :-))) men ni kan kolla på min instagram :inez_og pls följ mig vill bli känd.
 
iaf ska ni nu få hänga m på min dag som va söndag ett två tre nu kör vi
 
12:30 nu vaknade ja kom hem kl 7 typ på morgonen så de va OK att ja vaknade denna tiden sen kom denna lille kattunge upp i sängen å skulle gosa men när ja skulle ta bild only for u tyckte hon ja kränkte hennes integritet så hon ba stack!!!! tack för den bloggläsarna!!!!! :@:@:@
 
 
lessen å ensam i sängen asså ursäkta men ja är så himla lik grumpy katt. men nu är d fokus som gäller så vidare m dagen  
 
 
18:30 ja sen låg ja där i sängen hela dan tills ja gick ut å åt hamburgare m min kompis amme mmm d va så gott men tog ingen bild då heller men d såg nog ut som ovan fast kan nt lova nåt för har nt sett mig sj äta hamburgare
 
22:30 nu vart d dags för tvättstuga här är ja när ja öppnar påsen m tvättpulver
 
 
22:31 i m pulvret!!!!!!
 
 22:32 nu skulle ja blanda å ja valde verktyg handen men d va fel val pga vattnen va supervarmt å ja brände mig
 
22:33 nu blandar ja m en flaska kroppslotion istället va heter d på svenska förresten??? kroppskräm?? låter jätteäckligt :(((((
 
asså ser ni min fula mössa förresten? är mkt arg!! när ja är hemma vill ja nästan alltid ha nåt på huvet tkr d känns tryggt å skönt som om ja ba packat kappsäcken å vandrat tillbaka in i mammas livmoder. har allti haft d tex på min studentskylt är d en bild på little inez när ja ha typ ett kuvert på huvet??? finns också bilder från förritden när ja har tex en trosa på huvet nuförtiden är ja lite mer städad å brukar satsa på en mössa eller liknande
IALLAFALL herrgud va lång denna historia blir, så har ja haft en mössa som ja tyckte mkt mkt om som är BORTA och i utbyte har d dykt upp den här mössan???????den är helt sladdrig o typ dubbel så d bara är massa tyg överallt + nt fin på mitt huve :///// 
 
22:34 blandi blandi kolla vilket fokus ja har d är för ja håller upp datan å fotar samtidigt å d är nt d lättaste ska be om lov att få berätta
 
22:35 oh wow look at my shorts they look soooooo good! i tie-dyed them with my very own hands! haha im just unstoppable! so crazy! ps dessa shortsen hittade ja 120 kr i!!!!!!!!!!!!!! ja upprepar 120!!!!!!!!!!!!! pojken m guldbyxorna in real life
 
 
22:nånting nu hänger dom där allihopa på tork å droppar på mitt huve
 
 
22:40 blev kissi av allt vatten som porlat så satte mig ner m gänget å tog mig en kiss
 
22:41 inget toapapper oops :S
 
22:42 gick ut från badrummet å passa på att ta en selife m little inez är vi lika? vem är gulligast? rösta i kommentatorsfältet
 
hejdå!!!!!! /sleipno
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: klöversmoa

tkr ni e lika gulliga :$

2015-01-26 @ 09:24:15
URL: http://botellonz.blogg.se/
Postat av: Addepadd

röstar på bebis-Inez för den kommer bli helt ledsen om den inte vinner!'

2015-01-27 @ 11:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0