~tjenis penis~ :$

Ida vakna ja & skulle gå och köpa gröt för min gröt va slut så då gick ja till astrid & aperna som e min lyxigaste affär & känne rmig alltid lyxig när ja e där :)))) plus idag hade dom rea på äpplen§!!!!! blidde gla!!!!
sen på vägen hem GICK JAG FÖRBI EN BOMSTER SOM BLOMMAT?????????? 
 
VÅÅÅRRRENNN?????
 
här e gröten ja köpte, gott !!!!1 asså fan, d finns inget ja älskar mer än att äta frukost??? ba laga the perfect gröt och koka kaffe/te & ba i m äpplen i gröten och ba NJUTAAAA
 
 
ååå kan typ bli galen när ja tnäkter på d??? blri liksom ledsen nu när d e kväll och nt morgon så ja nt får äta frukost. men asså e så mkt kvällsperson & ej morgonperson fast ja vill va d ://// hur går detta ihop?? 
 

här e några växter som ja ~när~
la upp dom på min instagram också & fick många likes (pga d ser ju ut som en hipsterbild!!!!! lol va ljuger ja, d e ju en hipsterbild :-P) 
 

ja heter ~~~~~kloversmoa ~~~~~  på instagram om ni vill följa mig, JA D vill ni!!!!!!!
ps ja, ja e privat på instagram men ni får följa mig änsdå för ja kommer acceptera pga gillar fans B-) 

hejrååååå
 
/klöversmoa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0