#TBT till i torsdags

nu ska ni få höra å häpna alle sammen för ja ska berätta om min utflykt!!!!! 
ja åkte UTOMLANDS!!!!!!
TILLL........
........
........
 
 
 
 
KÖPENHAMN!!!! ja asså ja som bor i malmö tkr nt riktigt d räknas som utomlnads pga nära men d känns ju ändå lite spännande ;)
 
ja skulle hälsa på min gode vän adam jönsson, han e snäll & go :-)
 
börja m att missa tåget ja egentligen skulle ta pga stod på FEL SIDA AV PERRONGEN :(((((( ba stod & lyssna på music & märkte nt att tåget rulla in bakom min rygg så ja såg d precis när stunden var förbi & sprang till tåget och tryckte på *öppna dörren* - knappen men icke sa nicke, dörren öppnades ej och tåget åkte iväg utan mig
:(((( så fick åka på nästa tåg :/ men då hann jag gå upp och köpa en kopp varm java :----)
 
men sen satt ja på tåget och resan bar iväg :D
*obligatorisk bild p öresundsbron*
TADA här e gullepojken <3333 kolla va fin han e i soliga köpenhamn :))))
vi gick m bestämda steg mot en second hand affär som va helt galet niceeee!!!!! ba 1000 grejer överallt & massa fint!!! men lite jobbigt pga SÅ MKT grejer att en liksom nt visste var en skulle börja :SSSS
collegetröjor!!!! adam köpte en som d stod "J" på pga hans efternamn är jönsson :DDD
massa nice skor!!!!!
jag hittasde ett par gamla levis 501:or som ja köpte ;DDDD känner mig SÅ COOL i dom !!! ska ha på mig dom imorgon tror ja och knäppa lite outfit bilder så ni kan få se :))))
 
nå väl; vi gick nöjda & glad därifrån m varsit fynd :)

nästa stopp:
BUFFÉ!!!!!!!!!!! min favvorätt!!!!! kan gott tipsa om denna buffén som finns på restaurangen rizzrazz, d e jättegott :DDD
sen va vi klara och styrde stegen mot adams pappasjobb för att hälsa & sen (fast d visste vi nt när vi gick dig) få lite gratis(!!!!!!!) fika!!!!!
 
här har adam tagit på sig sin "J" tröja!!!!! fint!!!! asså hur gullig är han??? lille <33
här e en bild adam tog på mig där ni kan se lite av mina jeansssss B-))))
 
här e fikan vi fick av hans pappa! goooootttt!!!!
sen var adam tvungen att gå till jobbet :///// :((((
men ja tog saken i egna händer & lekte att ja va dansk & strosade omkring på ströget & ba ~var~
 
 
NICE DAG
 
hejdååå /klöversmoa

Kommentarer
Postat av: Sandra Lundin

Vill också gå in en fullsmockad second handbutik! ååh.

Svar: JAAAA d va så NICE ville ba bosätta mig där!!!
inez å maoa

2015-02-09 @ 08:13:45
URL: http://atilio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0