hejsan hejsan allihopa

hej hej hallå!!!!!! long time no see kan man lugnt säga!!!!!!!!!! har ju jobbat i skogen hela sommarn va så har ju vart lite off coffeshop 
 
nu kör vi bildbomb på mig
 
piratnez pga stugfest för BARNA 
 
sen hoppar vi över allt d andra tråkiga tex barn och hoppar till 1 fest vi hade :)))) här r ja och looking like crazy eyes
 
*gosar*
 
*dansar* deppig bild för mig pga har ingen käklinje whatsoever:///
 
 
*dansar lite mer*
 
 
<333 man jbbar i olika stugor o dessa är min stuga och alla får teman på festerna och vi va åttiotalet och ja älskar dom så mkt <33333
 
 
ARG pga beer pong & d andra laget försökta psyka oss tex säga Molly Missar till Molly!!!!!!!!!!!!!
 
 
:-) 
 
 
sen lite senare hade vi ferre igen och då höll VI i de och de va de stressigaste ja vart med om!!!!!!!!!! men vi gjorde så himlens fint ska ni veta
 
 
vi va pussy riot <333333 använde dom där hand cuffsen till mkt sen ;-)))))))) 
 
 
dj addepadd + också jag men ja hoppade ner hela tiden o dansa ist pga tråkigt att ba stå
 
 
ville ej va snipp-kravall längre så bytte om till 1 st cool tjej
 
 
jaja vet nt va jag ska säga 
 
 
 
körde lite kareaoke m adam på scenen när ingen va där pga rädda eller jo 2 va där dom tyckte de lät fint
 
 
så nu va de slut hejdå
 
/Inez
 
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

fina bilder :)

2015-08-07 @ 07:20:35
URL: http://nouw.com/jaxel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0