tja tja bloggen

hej hej alla fans  
denna helgen har suuuuuugit :(((((
 
d enda bra m den var att jag var på 1 rolig festi fredags m inez & vi klädde ut oss till studenter *livskris*


*botellonz girl mingling*
*
kissepaus :)))
:---))))

 
men ja har typ mått skitdålig nu i 1 vecka & ba *ångest deluxe* :((((( fick panneattack på jobb och ba :(((((( 
MEN d va nog bra pga insåg att ja är tvungen att ta hand om mig själv mer och ge mig själv mer ~egentid~
 
 
så jag har mediterat, gjort yoga, kollat på O.C & vatt ute & sprungit.
 
tog mig en äkta ARG springtur & ba fuck u alllll d e 1 bra medicin mot ångest & ba va arg på alla!!!! skönt !!!!
 
sen har ja bytt lakan & tvättat nya & kollat på dokumentär om titanic <333
kolla va mysigt!!
 
men ockås så har ja ba känt att ja behövt gråta ut men d har nt gått??? ja som bölar till allt ananrs??? d va ba stopp i avlopp här alltså1!!! kunde likso lyssna på hela titanic soundtrack och nt ens 1 liten tår???
 
:SSSS
 
men hitta ultimata klippet som alltid får mig att bölaaaaaa, kolla om d ovkås funkar på er???
 
 
berätta i kommentatoren om ni böla lr ej
 
 
jaja hoppas ni alla nt har ångestattacker och anant pissjobbgit pga d sugerrrrrr 
men ja mår bättre nu så alla vet nu ska ja gå & spendera pengar ja nt har och lyssna på titanic musik och gå till min kompis och bli intervjuad om psykisk ohälsa haha lol passande :--))))) 
 
PUSS LOVERS <3 /klöversmoa

Kommentarer
Postat av: millan

<3<3<3333 ta hand om dig moa!!

2015-04-19 @ 15:16:25
URL: http://millancool.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Ta hand om dig fina Moa ja! Ny vecka me nya tag o sånt, U can do it xx

2015-04-20 @ 07:27:17
URL: http://soulysoul.blogg.se
Postat av: applestrove

Hej moa!!! det är också mitt allra allra böligaste beyoncéklipp, även om jag bölar åt riktigt många beyoncéklipp för att jag tycker hon dansar så himla mäktigt!!!!

Svar: Jaaa!!!!! preach
inez å maoa

2015-05-09 @ 22:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0