söndagsäventyrrrrr!!!

tja tja bloggen, nu ska ja berätta 1 saga om min söndag:
här satt ja & sola & drack kaffe på min trappa
sen tog ja cykeln & hälsa på min mormor som bor vid havet, här e 1 stickers som inez satte på min hjälm i gymnasiet (r.i.p gymnasietiden) som alltid fått sitta kvar. ba för inez vill ha harry för sig själv och låtsas att ja gillar niall mest men ja gillar harry mest så ni vet så låt nt skenet bedra!!
här e 1 till cykelselfie
sen skulle mormor iväg på middag så då gick ja till min hemliga plats vid havet & satt & CARPE DIEM <333
sen försökte ja ta 1 härlig selfie att lägga ut på instagram (hej alla börja följa mig på instagram jag heter kloversmoa  !!!!)
men d e skitsvårt när e 
1, blåser
2, e kallt
3, solen skiner mkt
4, kan ej se nånting pga bländad
oops här blev en olyckebild :SSS ej meningen att ta den :P
"här e ja & havet mmm härligt"
sen fick ja nog av att försöka få till d på bild så cykla hem & fota utsikten istället för den va fin <333
hejdååååå
/klvöersmoa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0