NU HAR D HÄNT!!!!!

ALLTSÅ igår var jag på fest & ba *hälsa på alla* och en brud ba "ja vet vem du e, ja läser din blogg"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
ASSÅ!!!!!! DETTA ÄR FÖRSTA GÅNGEN D HÄNT ATT EN LÄSARE KOMMIT FRAM & NU ÄR JAG KÄÄÄÄÄNNNDDD!!!!!!!!!!!!!!!!
SOSOOOOOO EXITED!!!!!!!!!!
HÄR Ä RVI!!!!!!!!!!!!! SÅ HIMLA FAB HON E!!!!!!!11 martina heter hon och här e henne blogg"!!!!
 
 
fy fan d gjorde hela min vecka som förövrigt suuuugit!!! ://// men fick rktigt mkt prestationsångest pga kände att ja var tvungen att va rolig pga martina tyckte ja va rolig på blogg & så va ja kanske nt d i verklighet :SSS jaja, är KÄND  i alla fall :DDDDDD
 
/klöversmoa
 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: martina

HAHA, jaaa, det var så kul att träffa dig IRL igen!! Och om det är så att jag styr kosan mot Lund på valborg, ja då borde vi ju ses. Hallå, blä på sugiga veckor också, hoppas allt blir bättre och haha, du var jätterolig, oroa dig inte<3<3<3

Svar: PJUUHHH <3333
inez å maoa

2015-04-26 @ 14:34:59
URL: http://hector.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0