hurra

goa nyheter hörrni!!!!!!! jag har äntligen kommit på hur jag ska få in mina mobbebilder i datan så nu kan jag 1. ta bilder till bloggen utanför mitt hem 2. ta bilder överhuvetaget pga har ej haft minne på mobben pga för många bilder
 
så nu ska ja ha genomgång m lite bilder från mobben på sista tiden. tyst i klassen
 
 
1 da satt ja o adam och drack *~ViN*~ i solen, d kändes superlyxit & d va d också
 
 
 
 
sen kom d 2 st förbi som nästan är min släkt som ja tkr mkt mkt om och va med oss 
 
mmm gullegull 
 
 
också så har min läpp spruckit deluxe :/ den brukar gå upp då och då pga torr på vintern men nu så sprack den och d läker aldrig + blev så djupt att d kom var :s men adam säger att d ser ut som ett slagge-ärr och att d är sexit så att ;)
man ser nt riktigt djupet här...
 
sen igårkväll styrde ja mina små steg mot moa å satte oss och PLANERADE EN ROLIG GREJ. mmm det ni!! 
här är moa m blocket i högsta hugg
 
moa å en stolpe
 
 
sen på vägen hem hitta ja en blomma på gatan!!! den tog ja
 
 
slut för idag! /INezz
PS!!!!!!! FÖLJ MIG MED PÅ INSTAGRAM!!!!!! den är låst pga vill verka känd men accar ALLA!!!!!! ~*OnE LoVe*~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0