hemligt

ok här sitter ja m handsvett och gåshud och pirr i magen och ni kanske tänker "jaaha det är hennes födelsedag imorgon" NEJ, jag fyller år 13/10 (obs snarT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) 
 
jag sitter här m hadnsvett, pirr i magen och gåshud pga började tänka på ~~JULEN~~ <33333
 
ÅÅÅH vart ska jag ens börja??? älskar julen så mkt!! vill typ ba ha jul hela tin!! d e så mysigt m levande ljus o alla lukter o för att nt tala om la musica!!!! shit pomes allssåå, nu sitter jag här och lyssanr på Carola (!!!) som sjunger jul, jul strålande jul, och JA jag vet, en får shi tjuvlyssna på julmusik men asså, jag kan inte hejda mig sjäklv???
 
ok fällde precis en tår pga denna låt

Sofia Karlsson – Så Mörk Är Natten I Midvintertid
 
;''''((()))))
 
vart ska ja ta vägen ens??? 
ok alla skriv sitt bästa m julen ok så ska ja läsa och böla lite och sammanställa ett inlägg (som alla kända bloggers gör) och så kan alla läsa ddet och carpa julen lite i förtid :)))
 
*julinspiration*
 
bra bild :-) fångar julkänslan precis!
ett jullandskap :-))) Vackert!!!
Fint julbudskap.
julgranen i all sin prakt <3
 
/klvöersmoa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0