Sisterhood of the world bloggers award

okej, jag har blivit nominerad av ~Flora~ att svara på tio frågor och sedan nominera tio bloggare att svara på tio andra frågor!!!!
(lol skoja nominerar mig själv men det fattar ni väl vid det här lage.....)
 
1. Vem är din främsta förebild och varför?
OK, här måste jag få välja fler än en. det första som kommer till min lille hjärna är ju mina syskon. Siri, olle och ylva. alltså <3 <3 <3 jag beundrar dessa människor så sablans mkt. jämför mig och mina beslut med dem, försöker ta till mig allt klokt de säger och bara suga in deras underbarhet. finns shi ord för hur mkt de betyder för mig.

2. Vilken tv-serie skulle du vilja vara med i och vem skulle du i sådana fall vara (alltså som en riktig person, inte som en skådis)?
ojjjjjj svårt........ lol SKOJA, hade ju valt:
~WILMA STEEN~<33333
 
3. När är du som mest kreativ?
ibland när jag är hemma och ba får sånt sug att spela piano och gör det och d ba känns äkta najs B-)

4. En favoritfilm, en favoritbok och en favoritlåt?
Låt: meeehhh shit vad svårt????
Bok: men gud vad svårt, jag säger prickiga hund eftersom det var den först boken jag nånsin läste, asså den boken jag lärde mig läsa genom
Film: Ja, alltså Titanic såklart </3

5. Hur ser din handstil ut?
 här e min handstil fast spegelvänd pga photobooth vet nt hur den ska vända plus det gör inte jag heller :$
 
6. Hur tror du att ditt liv ser ut om fem år?

oj, om 5 år, då är jag... 24 år. Shiiiitttt.. :SSS då kanske jag öfrhoppningsvis pluggar teater nånstans, bor i en skitfin lägenhet m isak i typ stockholm och är bästa vän m cissi forss och ba softar runt och äger en moccamaster (<3333, typ största vuxenheten jag kan tänka mig)
 

7. Vilka bloggar följer du dagligen?
Flora
My
hanapee
this cute girl <3
manda da manda (SÅKLART<3)
niotillfem  fun fact, detta är den första bloggen jag började följa, och den blogg jag följt längst! började läsa hennes blogg 2010!!!
 
8. Beskriv vad feminism är för dig med tre ord.
BEST THING EVER <3333
 
 

9. Vilken låt skulle vara soundtracket till filmen om ditt liv?
meh come on, 1 låt????!! till ett helt soundtrack??? puuuhhh svårt. men jag väljer väl den låten som knorrhane sjunger till skrållan på hennes födelsedag <3 

10. Vilket är ditt största guilty pleasure?
så svårt???? kan ba komma på saker jag gillar att göra som nt e guilty?? :S :S :S hmm... kanske att jag ... nä kmr inte på nått... får komma på nåt till nästa veckas erkänn!!!
 
 
asså ok jag orkar nt komma på 10 frågor själv, så d kanske kmr en nominering om folk som ska svara på frågor men jag orkar nt nu lol mvh sämst på att blogga :P:P:P
 
 
 
/klöversmoa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0