en historia om en upplevelse ja upplevde igår

tjena hörrni en gång hände en obehaglig sak rättaresagt igår och jag har gjort en reenact till hur de gick till häng med!!!:DD
 
 
satt i godan ro och kolla på big brother elr nt helt i godan ro pga va spänd för ville att thorbjörn skulle åka ut och d gjorde han!!!!!!! åt antagligen en morot åsså men de orkade ja inte skala endast för syftet reenact så ni får föreställa er. jaja åter till historien ja satt i godan ro o kollade genom mina glasögon
 
plötsligt!!! d blev reklam!! eller så tog big brother slut minns nt riktigt men ja skulle iaf kolla på min mobil ist 
 
skulle df ta av mig glasögonen eftersom ja ser dåligt på långt(till tvn) håll men bra på nära. som ni ser på bilden drar ja liksom glasögonen över näsan
 
som alla trogan läsare vet piercade ja ju näsan för en vecka sen och när ja drog av glasögonen fastnade piercingen i glasögat som drog ut piercingen!!!!!!!!!!!! obs inte hela vägen men ändå drog ut den en lång bit!!!!! fick smärta, rädsla, panik och tårar.
 
 här är jag i känslorna ja listade ovan
 
gick in på toaletten och fick trycka in piercingen i näsan igen dock inte med fingret som på bilden här utan med en tops ja sprayat med en spray men de orkade jag inte heller göra bara för att visa så de får ni också föreställa er själva.
 
sen va ja i efterchock och mådde ganska så dåligt och tänkte att nu kommer min piercing aldrig må bra igen. fläktade den lite för kanske bra med lite luft.
 
sen gick jag och la mig fast jag sov inte för jag hade druckigt tre koppar kaffe med min kompis joakim på ett kafé
 
slut! idag mår ja bra men vi får väl se hur d går med piercingen. håller er uppdaterade
 
mvh inez
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0