:(

tjenis penis :$ :S
 
asså ja har köpt skor till min *~prom~* och har på mig dom hela tin för d känns så lyxigt + känns som i självaste usa att gå runt m skor inomhus särskilt klackaskor skulle ta en bild men d va lättare sagt än gjort om ja får säga d själv
 
 
en annan sak är att ja har gjort massa studdeinbjudningar och när ja kolla i min mensapp när ja skulle ha mens och sånt så klickte jag på lilla pilen som betyder nästa månad och då var ja ba ett klick ifrån juni!!!!!!!!!!!!!!!!!!=tar studden då!!!!!!!!!!! 3e juni!!!!!! mindre än en månad?! jag är INTE redo??!?!?! har bölat hela helgen pga är ba en liten kattunge som ej kan skickas ut i världen utan vill gå runt i skolan bland alla barn för alltid?! spana på killar??? va teenage rebel??? + allt annat
 
ååhh kan någon säga att det händer roliga saker efter gymnasiet också?? + har någon mer framtidsångest för jag har alltid det :(( + så är ja så jävla sentimental och saknar alltid gamla tider fast ja kanske inte ens hade d så kul då?? 
 
åh gud lyssnar på skönheten och odjuret låten nu och allt känns sorgligare än nånsin ja vill inte ta studdeeeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'(((((((((((((((((((((((((((((((((((((
 
:( från :( inez :(
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0