hejhejhjehjd

TJENA TJENA
 
har nåra saker på hjärtat ska skriva i punktform pga älskar struktur i text hahahahahaha vem kunde ens tro d?? jaja klara färdiga kör
 
1. NÅN JÄVLA IDDI har snott mitt HÄNGLÅS på min skola?!??! alltså hade världens finaste hänglås som va ett hjärta, kände mig exakt som att ja va m i en high school film när ja hängde fast d låset på ett skåp i skolan idag. så hade moa hämtat sina saker ut skåpet så skulle ja gå och ta mina saker och då upptäcker ja att låser är borta???????? mina saker är i skåpet men låset är: puts veck. vf har hen gjort såhär mot mig??? klippt upp mitt lås??? som dessutom är ett hjärta??? symboliskt??? gå till tiger och köp ett nytt till mig kostar 30 kr och skicka så blir ja glad igen
 
2. idag på konst i samhälle lektionen blev ja trött på mitt hår som ba hängde och slängde där nere på axlarna så jag knöt d. ni ba ok? men nä nt ok, d va nt en sånhär knut
 
utan jag.knöt.det. 
ovanpå mitt huve knöt jag som man knyter sina skor
syns knappast men jag gjorde det iaf. coolt
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0