dgaen charadr

om d är nån som har missat så finns d en bild på en tjej från ca 1800-talet som ser exakt ut som mig här kommer hon 123 kör
försökte ta en bild i webbis nu prec för att visa så lika
jahapp d gick ju dåligt. håret va lite likt iaf
 
 hur mår ni? jag mår bra jag är kär i 2 st. 
asså dagens tips från coachen kolla på my mad fat diary d är så bra att ja tuppar av + snygga killar. ska ja berätta va d handlar om??? ......oops kmr nt göra d pga kom på så tråkigt för mig att skriva allt d :P
nej ja vet!!! eftersom ja har börjat dtte inlägg m charader på bilder ska ja fortsätta hihihihi roligt!! tänkr ta tema folk från serier som ja tkr om 
 
här r rae från my mad fat
 
 
sören från skärgårdsss
 
toby från pretty little ps så rädd ja va när ja googlade d pga spoilers:Sss fick täcka ögonen m handen nästan hela tiden
 
tina i bobs burgers
 
oops fick sms då blir d paus
 
Abe i breaking amish nr han tar hål i örona
 
steve irwin rip som håller en kroke
'
alltså obs när ja skulle ta denna bilden googla ja krokodil på min mobbe för att hålla i  och asså förbered för att bli chockad pga kolla va som kom upp??!!
 
chockad 
 
cc i new girl
 
ok blv lite trött på denna leken nu 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahaha abe å tina va bäst!! vill ha mer sånt här detta va superduperfun!!!

2014-03-18 @ 22:36:41
URL: http://ufreaky.blogspot.se/
Postat av: moa

hahahah detta e d roligaste ja sett???

2014-03-18 @ 22:45:15
Postat av: saga

hahaha detta är bäst!!!!!! KUUL

2014-03-19 @ 01:41:37
URL: http://malonuma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0