OMG NÅT STORT HAR HÄNT????

JAG HAR FÅTT EN FANKOMMENTAR SOM VILL ATT JAG SKA SVARA PÅ EN FRÅGAAAA
 
"Jag oroar mig också för saker heeela tiden! Typ sjukdomar; så fort ett födelsemärke börjar klia så anar jag t.ex. det värsta osv osv osv, osv!!! De tar typ aldrig slut. Ibland tänker jag på hur skönt det hade varit om man endast kunde oroa sig för ett begränsat antal saker och när dessa saker tog slut så skulle allt vara bra! Det suger verkligen att ha ångest och oroa sig såå mycket! Jag vill bara att du ska veta att jag och MÅNGA FLER känner samma (och käkar t.o.m piller för det) det är skönt att du vågar skriva om det ! BRA JOBBAT! Jag bara undrar när du upptäckte ångesten och när den blev ett problem... ungefär hur gammal var du? det är så skönt att läsa om det och veta att man inte är ensam om det! :') 

Mvh STOOORRRT FAAAAN!puuussss *du får känna dig känd!!* xddddddddd"
 
OK LÅT MIG FÖRST SÄGA OMG TACKKK?!?!?!?!<3333 *känner mig askänd* + vill ba säga till anonym hur gulli hen e o att d känns jätteroligt att få en sån här kommentar!!!<33333
och sen till svaret:
*shit va spännande o svara p en kommentarrrrrrrr!!!!* ok måste samla migggggg*
 
OK
såhär va
 
har nog alltid vatt en sån som oroat mig för mkt och haft nära till mina känslor hela tin. och allti vatt väldigt dramatisk, typ när ja va liten så skrek ja om ja nt fick som ja ville o grät o rymde hemifrån (ok ba till plommonträdet ca 5 meter från köksfönstret men ändå). och grät jättemkt när mina husdjur dog o kunde få panneångest över rymden o svarta hål osv pga ja kunde ju nt göra nåt åt d???? men detta är kanske sånt som alla barn känner/gör?? 
 
 
men ja tror min ångest börja på riktigt förra sommarn pga mådde skitdåligt då.
å d va i höstas som ja börja gå till en psykolog.
så ja d va då ja upptäckte d och fick panneattacker o ba kunde gråta en hel da o orkade nt stå upp i duschen ens. skit jobbitgt. 
 
MEN d har blivit bättre. tex. imorse vakna ja m ångest o hela kroppen b vibrerade av ångest o ja ba nej ja tänker nt gå upp.
men så gjorde ja d och andades i fyrkant som en ska göra o ba ok nu mår ja så här men så kan d va. just nu ska ja ba andas o koka kaffe o behöver nt oroa mig för nåt annat. och sen nu mår ja bra liksom.
Va d ett bra svar????
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0