lide uppdatterignggg :PPP *stavfelalert* :$

tja tja bloggen :P
*ler så läppen spricker, bokstavligt talat*
här ligger ja o förbereder mig inför #val2014
kmr bli såååå exitingggg
 
kollar p d här programmet "nyfiken på partiledaren". exitingggg. men mest exiting hur många gånger Poul Perris kan säga "men om du tittar tillbaka..."
va ska ni rösta på?
skoja d får ja nt fråga, har lärt mig att d e en tabubelagd fråga. (ALLTSÅ EN SKITSPÄNNANDE FRÅGA SOM ALLA VILL FRÅGA ALLA)
typ som va tjänar du???? så himla mkt enklare nu i skolan när alla tjänar samma dvs 1050:- csn tack så mkt :PP
förresten fredrik, va e d ja hör att du vill sänka studdebidde??? känns lide jobbit eftersom ja nt har råd m nåt nu som d e .......

BREAKING NEWS
ida har ja lyssnat på min alldeles egna första podcast.
d va kakan som fick prata i en annan killes podcast. hon va queen som vanligt, pga älskar hennee så himla mktttttmktmktmktmtkttt vet ej va ja ska ta mig till
jaja gohnatttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0