huhu

ok medans moa diggar t guldia skor så lyssnar ja just nu denna på reppe
 
så. pass. bra. låt.?!?!??!?!?! kan nt sluta ba *lyssnar* *slut* *sätter på igen* och taylor ba åh darling grow aldri upp och ja ba NÄÄÄ JA FÖRSÖKER?!??! (har haft åldersnoja sen ja va typ 5 :////:PPP)
 
och alltså har hittat en bebbe som är exakt jag när ja lyssnar på denna låt eller ser gulliga kor har ja berättat d för er förresten?? älskar kor och blir alltid så himla rörd när ja ser en tex en gång såg jag en kossa på tv som gjorde ett trix och ja började gråta så himla mkt pga blev rörd :'( sen när ja skulle berätta för hanna att ja hade gjort d för att skratta lite åt mig sj ;)) *bjuder på mig sj* så börja ja gråta igen pinit
 
 
alltså vet exakt hur du känner lill-bebbe
 
VAD GRÅTER NI TILL?!?!? helst säg vilken låt så ja kan lyssna och böla pga gillar d :))))))))))
puss från denne inezen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0