ensam trött själ söker hjälp i cyberspace

ok tänker mkt på d hära att carpa diem och leva i nuet. pga stressar alltid upp mig över tusen saker i förväg. är ni bra på att carpa diem?? 
så ja har börjat tnäka mkt på d där m carpe diem. 
typ om ja sku dö nu, hade ja vatt nöjd??? lr hade ja ba vatt lessen pga bara stressat i mitt liv??
o så tänker ja sånt här o ba ok *ställer klockan p 8 för att gå upp och sitta och andas på min yoga matta*, men så ba blir d nt så utan ja vaknar ca12 o äter frulle i tusen år å sen har lite ångest pga hann nt carpa solen på morgonen. o sen börjar stressen igen
 
så hallå va ska en göra om en DESPERAT söker lite lugn o ro o mindfullness o mer carpe diem förmåga???
 
MEN nt vill va ensam på landet lr gå upp tidigt. plus kan bli så lessen om ja e själv o ba går en proomenad och ba *jaha här går jag helt själv och jorden e så jävla stor, typ vad har vi människor ens gjort m jorden, fy fan va läskit d e m kärnbomber lr va d nu heter*
 
hjälp
 
 

Kommentarer
Postat av: millan

äh carpa natten istället!

2014-02-24 @ 11:11:47
URL: http://millandao.blogspot.com
Postat av: anonym

Jag oroar mig också för saker heeela tiden! Typ sjukdomar; så fort ett födelsemärke börjar klia så anar jag t.ex. det värsta osv osv osv, osv!!! De tar typ aldrig slut. Ibland tänker jag på hur skönt det hade varit om man endast kunde oroa sig för ett begränsat antal saker och när dessa saker tog slut så skulle allt vara bra! Det suger verkligen att ha ångest och oroa sig såå mycket! Jag vill bara att du ska veta att jag och MÅNGA FLER känner samma (och käkar t.o.m piller för det) det är skönt att du vågar skriva om det ! BRA JOBBAT! Jag bara undrar när du upptäckte ångesten och när den blev ett problem... ungefär hur gammal var du? det är så skönt att läsa om det och veta att man inte är ensam om det! :')

Mvh STOOORRRT FAAAAN!puuussss *du får känna dig känd!!* xddddddddd

2014-02-24 @ 15:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0