4785t89rhgjak

okej alla jag har GODA nyheter!!!
pappa hade skrivit en lapp på köksbordet och ba "hämta den nya routern på posten" jag ba ok. Så gjorde jag d och så hjälpte isak till och satte upp den och nu har jag internet i HEL LÄGENHETEN, inte ba i vardagsrummet och i ylvas rum som ja ba hade innan. WIOHOOO så jävulens glad för dette :DDD 
och d e bra för er också pga d betyder att ja kmr blogga mkt mer. tex när ja ba ligger i sängen o har tråkigt kanske ja kmr slänga iväg ett litet bloggisinläggg ba för att :P
är lite lessen pga gudrun schyman ska föreläsa på isaks folkis på tisdag men d e p dagen så ja kmr nt kunna komma o lyssna *sadsmiley*
ajja har la annat bättre för mig *not*
 
puss hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0