svårt val hmmmm

häj häj
asså jag står inför d svårate valen nånsin'
 
jag ska välja nya glasögon
 
...................
 
ni kanske tkr att d låter kul osv men ICKE!! d e d svårate ja vet.
har lånat 3 st med min hem men nu känns alla fula?? :SSS
 
 
Nr1:  dessa från Calvin Klein hahha lol, men ja känner mig lyxig och d e den bästa känslan ja vet :))))
Nr2: Dessa från också CK, ehheeee, men ja tror dom e för gula!! :SSs
Nr3: ett par som icke är CK och icke dyra.... !!! kanske tar dom ba pga billigt++? 
 
åååhhh pls hjäpl allt känns fel???? var kan jag hittta bra glajjor?? vad passar jag i???? PLEH
 
/klöversmoa
 
 

Kommentarer
Postat av: Adam

så pass spännande!! De är alla väldigt lika men nr 2 ser nog bäst ut men vet dock ej hur gula de är för det är så mörkt på bilden... Men hmm tycker alla fall nog något i den här stilen med stora runda, men du Borde också prova ett par med små runda kanske för att se hur det ser ut??

2014-12-10 @ 13:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0