luselele

På lörda ska ja va LUCIA.....!! känner 1. ÄNTLIGEN AHHHHHHH!!!!!!!! har velat va lucia hela livet 2. läskit. vi r ba 5 st som ska va ett tåg tänk om ja sjunger fel i stämman? eller om mitt hår brinner upp? 
rädd o glad
 
 
 
detta r min nya favoritlåt om nån undra mmm den r så bra o fin att ja grät när ja hörde den för 1 gången. också grät ja när ja lyssnade på lucia låtar i hörlurar och gick runt utomhus och tänkte att ja skulle sjunga dom med mitt lille tåg och ja skulle a längst fram o va lucia o de va sån fin bild i huvet så började gråta. ska se till så nån fotar  o filmar så ja kan visa alla i världen mitt luciasken!!!

Kommentarer
Postat av: Adam

vad är detta för spännande luciatåg??

2014-12-12 @ 00:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0