bloggtjej

JAG LAGADE MAT härom dagen och d jhänder aldrig så jag tog desse bloggbilden för att kunna visa er *true blogger*
Asså kollaaa jag hade till & med flingsalt och olivolja på för att göra det gott och fint
 
WOW vad duktig jag är *hybris*
 
ok kan passa på att visa fler bloggbilder ja tagit på sista tideen:
här e ja när ja skulle gå ut, passade på att ta en dagens outfit som den bloggare jag är ;-) 
var ute på stan och gick och hamnade i en affär som också var ett musem, njöt av att känna mig som kulturtant!!!!!!
sen igår myste ja och ylva o kollade åp gilmoregirls och drack te och jag åt godis och nu kom ja på att ja har godis kvar YEEESSSS <333333 love life
 
 
/klövermosaaaa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0